Härlig dag

Vid 10 va de dags för en sväng på stan med mina barn å Emmelie å Alexander 
De va ju stoj på stan med ballongfixarna i gallerian å tipspromenad med massa gratis godis å popcorn till barnen

Utklädda figurer som Tuva gillade å titta på och på torget va de tivoli å försäljning å lotter mm
Lionståget gick oxå på stan 

De hade kul barnen å även jag fick åka karusell :)

Blev även en snabbfika på Oskars innan vi for hemåt 




Hemma åts de spagetti till lunch innan jag tog barnen å syrran ner till virserum för å säga hej till min lilla mormor



De älskar hennes rullator haha

Innan vi smet emot hämtade vi lite äpplen hos mamma å pappa 

Kvällen avslutade vi med för mycke tacos och lite alkohol framför tvn 

Tack alla inblandade för idag

Nu ska ja försöka sova lite å imon blir de hockeyträning igen för Elias 

Natt natt 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack själva..
Perfekt eftermiddag o kväll:)

2015-09-26 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0