Huvudet går på högvarv

Ja då va dessa 3 arbetstillfällena avklarade å jag har nu tränat på spelen i förbutiken i ca 7 timmar

Jag e helt helt virrig i detta å alla dessa olika spel å vilka dagar de spelas å vilka spel som överhuvudtaget finns å hur de spelas

Jag vet att ingen annan begär att jag ska kunna alla de olika spelen redan nu men kunderna som kommer gör de

De vill självklart få hjälp med spel de vill ha å då står ja där å har inte en aning om hur man gör

Annars va de sjukt kul å va tebax 
Alla fina kunder som sagt så fina ord till mig Å välkomnat mig tebax :)

Nu blir de varannan helg året ut 
Nästa helg kör jessie å jag å får hoppas de blir smidigt i spelbutiken :(
Tror jag e den som fått mest tid i förbutiken så jag känner att de hänger på mig

Ne nu får ja släppa de å koppla bort all oro
De e långt kvar tills den dagen 

Varit lyxigt att de funnits mat klar när man kommit hem och mött min underbara Donna i dörren med de största leendet å velat kramas :)

Viktigt att hinna sakna varandra ibland 

Eftermiddagen bjöd på en liten cykeltur lek och gympan såklart 
Även god kvällsfika med syster pila

Nu sover barnen å jag har satt ner rumpan i soffan 
Träningsvärken jag har i rumpan å benen e inte å leka med

Crosstrainingen igår gör sig påmind
Hua hua men då har ja ju gjort bra ifrån mig :)





Kommentarer
Postat av: Pila

Sätt nu inte så stora krav på dig själv syrran!
Efter 3 dagar kan ingen Allt!!
Jag kan inte rutinerna med gasolen efter 3,5 år, o vissa kan inte skicka paket efter 29 år haha!
Kunden får förstå helt enkelt!
Puss på rä

2015-09-24 @ 08:58:12
Postat av: Anonym

Har tuva inte börjat på dagis än?

Svar: Nepp inskolning blir i januari
Sandra jennerstrand

2015-09-24 @ 15:42:52
Postat av: Anonym

Har inte tuva börjat dagis än? ?

2015-09-24 @ 15:43:32
Postat av: Anonym

Okek va skönt 😊☺😊

2015-09-25 @ 12:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0