Står stilla

Ja vågen idag va den samma som både februari och Mars visade

Glad faktiskt över de samtidigt som jag vet jag efter 3 veckor in i Mars va 6 hg ifrån mitt mål 

Men så som jag frossat i godis kakor p skräpmat under slutet av månaden e ja glad att de inte va värre siffror på vågen

Igår kom snälla syrran hit å passade barnen så jag kunde gå på ett pumppass

Det va tyvärr inte pump pga saknad instruktör men de blev pump/step å de va helt ok de me

Brukar ju köra de ibland på fredagar aå visste vad som väntade 

De e intensivt å jobbigt


Svetten rann å redan där efteråt va Mina tankar tebax på rätt bana å Fokusen på kosten repade sig direkt

Nu jäklar e de skärpning me kost å ta tag i träning å försöka ta en extra promenerad ibland

Nu ska ja ner till 70 kg så enkelt e de

Målet i sikte 👍🏻💪🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0