Helgen gick fort

Fredagen bestod av frissa för Elias del å på kvällen blev de julbord för min del me ett gäng tjejer som ja i några år i rad ätit julbord tillsammans me!


De saknades tyvärr en goding i gänget men ja fick träffa 2 nya pinglor oxå

God mat å julklappar delades ut!
Fick godis i mitt å de smällde ja i mig igår

Lördagen smet familjen till Sävsjö på förmiddagen för bad
Elias hoppar i bassängerna som en galning nu men Tuva va lite osäker denna gången 

Va nog för länge sedan sist att hon blev lite osäker! Men de släppte sen:)

Elias lekte å busade me en grannpojken i flera timmar å vi andra styrde å plockade lite här hemma

Kikade på 3 avsnitt av gåsmamman igår 

Idag va Elias bjuden på kalas å Tuva å jag tog en promenad å matade fåglarna 

Nått vi ofta gör men hon gillar de :)

Kvällen har vi bara myst å busat å plockat å städat 

Imon ska Daniel till tippen me massa skräp

Ska bli skönt å då bort de! Va man samlar på sig skit asså!

Ny arbetsvecka på ingång

Hoppas ni andra haft en lika fin helg som vi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0