Närmar sig jul

Snart har julstämningen kommit igång här hemma


Snön saknas såklart men nästa vecka e de luciafirande i skolorna å jag missar tyvärr minidonnans men Elias firande kan ja se tack vare att ja kunde få smita hem tidigare från jobbet 

Tuva har en söt liten gran på sitt rum som hon ärvt av min morbror 

Hon plockar å styr me den! 


Imon ska ja på julbord igen å de e mycke sjukdomar som går runt ikring så Emmelie kommer vi inte ha me kring bordet i år tyvärr men hoppas vi kan ses snart iaf

Asså denna månaden går åt fanders me kost å träning
Jag har ingen motivation alls när de gäller maten å träningspassen e allt för få å de känns som om ja kanske kan gå på Max 2 pass innan de tar julledigt på många av passen men i januari ska syrran å jag göra en kalipermätning så sen ska vi allt ge gärnet å komma tebax med fina resultat några månader senare 


Fått reda på isag att ännu en nära vän ska få bäbis i vår! Massa känslor å minnen inom mig och de finns en liten avundsjuka men nej nej här e ja nöjd me våra 2 helt underbara å perfekta barn!

Men de e en magisk känsla å va gravid :)

Nu e julkorten klara för i år å ska läggas på lådan:)
De e säkert någon vi missat men hoppas ni inte tar allt för illa upp:)

Snart kommer älskling hem för hela 3 dagars ledigt ihop:)
De ska vi njuta av :)

Ha de bäst💕


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0