En skojig Söndag

Tidig start av dagen med en lycklig kille som hittade pengar i sitt glas där hans första tappade tand låg

Sen drog familjen iväg till Landsbro för hockeyträning 

Han e så duktig å jag e så stolt över honom

Åter igen blev han erbjuden målvaktsrollen å självklart tog han chansen! 

Kanske ser de talang i honom hihi


När vi kom hem blev de dusxh å bad för barnen å lite städ å plock för min del

Lite lunch i magen innan Elias å jag smet iväg på mysig bio
Zootropolis va de å den va rolig
Men hade förväntat mig mycke mer än så:/ 

Men mätta av all popcorn smet vi en snabbis till maxi å handlade lite inför kvällsmaten. 

Va ute en timma i trädgården oxå men de va inte direkt skönt när solen gått ner!
Brr så kallt



Blev tacos å sen lite tv-tittande innan barnen gick å la sig
Elias somvade smidigt men Tuva e en envis en! Sov till 7.30 idag å somnade en timma mellan 13-14 idag 

Hon vägrade somna

Men efter 1.5 timma så slocknade hon!
Blir en trött Donna å väcka imon vid 6!

Nu har ja tittat på farmen å stretchat lite 
Ischiasnerv i kläm igen så tänkte se om ja kunde få loss skiten så de går å träna imon!

De märker vi imon!

Natt natt 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä visst hade man förväntat sig mer av Zootropolis. Vi var hela familjen i lördags men de var nöjda med att få popcorn, mer och godis.

2016-02-29 @ 12:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0