Härliga ledighet

Ja usch de e svårt å vänja sig vid att jobba sånna tider som jag gör mitt i veckan

Daniel å jag har hunnit träffas 1 timma på 4 dagar för jag jobbade förmiddagar å han eftermiddagar så mer eller mindre sover när han komma hem

Allt i hemmet blir lixom i andra hand för att ha 2 barn ensam blir inte alltid så lätt å hinna med annat än deras aktiviteter å att söva å ge kvällsmat :)

Men hellre de än å städa!

Nu har ja 3 lediga dagar med min familj
Å de startade vi med ett besök på leklandet 
Elias faster Lisa va me å hon gillade de lika mycke som Elias







Efteråt blev de hem å städa lite å sen laga mat! Härligt med hemlagad mat
Äter mest köpt mat på jobbet när ja äter lunch för orkar inte ställa mej vid spisen å laga mat kl 20 på kvällen

Tur man har salladsbaren på jobbet :)

Sen kände jag att solen lockade så tog med mig mina fina barn ut på en härlig cykeltur runt illharjen

Å de va så skönt :)
Fåglarna kvittrade så härligt


Insåg idag att de e dags för en ny cykel (redan) 
Skevt bakdäck å sprickor i däcken!
Haft min cykel ståendes ute å direkt soljus e kanske inte så bra! Nåja de ska ja nog kunna hitta en billig nånstans :)

Kvällen blev mysig med pizza å film å lite vin!
Kanske slinker hela flaskan ner till andra Beck filmen!

Härligt med en hel helg ledigt oxå:)

Ha de bäst mina fina

Imon startar ja dagen med ett härlig pumppass 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0