Lapard

I eftermiddag fick Elias ta en ridtur på Lapard igen

De va allt för länge sen å han har längtar tills idag så Emelie hade tid för Elias 

Ja e så tacksam för att du låter honom få rida lite

De e inte små hästarna asså 
Tuva va inte de minsta rädd utan ställde sig framför Lapard å tittade upp å sa
-heeeej! 

Ja kommer aldrig vänja mig vid hästar å jag skulle gå å hålla i Lapard medans Elias red men han gick bara närmare å närmare så fick be Emelie ta över :/
Trodde han skulle kliva på mig haha

Så idag har han fått sin dos av honom




Annars har de varit vab som sagt idag å Tuva hostade inte en gång inatt vilket va skönt för både henne å mig 
Sömn e nått jag måste ha för å ha humöret uppe

Men hennes humör har varit nere iaf

Envis till tusen å Elias får inte ens peta på mig förrän hon blir tjurig å river eller eller puttas

Hon e så avundsjuk å Elias stackarn får ofta ta onödigt mycke skit från syrran

Tur Elias e så pass duktigt å förstår att de inte hjälper å ge igen!

De har ju sina fina stunder ihop oxå som tur e:)

Imon ska Tuva umgås med faster Lisa ett par timmar så jag kan gå å jobba 

Torsdagen har ja tänkt att Tuva ska va på dagis iaf så nu håller vi tummarna för att hon bara blir bättre av inhaleringen å astmamedicinen

Natt natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0