Livet

Ja va hände me mitt liv
Känner lixom att sen ja började jobba igen hinner ja varken med mig själv 
Barnen eller hushållet eller nånting

Känner en inre stress å ångest konstant å tröttheten inom mig blir bara värre å värre 

Jag vill ha kontroll å rutiner å de e de sista jag har just nu å därför spårar allt ur å jag har svårt å fokusera 

Svårt å hitta glädjen av livet 
Jag stressar ju ändå igenom de hela 

Tappat bort mig själv helt enskilt i ett liv fullt av måsten

Ångest över att behöva lämna bort mina barn för jobb
Ångest över att behöva vabba å jobbet blir lidande
Ångest över att inte hinna träffa vänner
Ångest över att inte hinna träna 
Ångest över att inte äta hälsosamt nu när träningen blir färre
Ångest över att inte ha koll på vad som sket runtomkring mig

Så här ska man ju inte behöva må

Idag är en rutten dag!
Imon kan de väl bara bli bättre 


Kommentarer
Postat av: Syster

Du.. Som du känner nu är säkert inte ovanligt efter en lång mammaledighet!
Jag hoppas du snart kan se glädjen i det du har o kan, o inte va ledsen över det som inte går din väg!
Det är ok att deppa, men det leder ingen vart:/
Nu andas vi ut o slutar ställa för stora krav på sig själv!
Kramar

Svar: Tack fina du! Ja ska försöka komma tebax på banan igen💜
Sandra jennerstrand

2016-02-10 @ 22:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0