Back on track

Ja idag va de första dagen på jobbet då jag helt å hållet slutar vara mammaledig

Kan ju inte påstå att de känns jättebra men samtidigt inte helt tokigt heller

Idag träffade jag alla förutom ägarn så va himla kul å se alla igen 

Går bredvid Elin nu eftersom jag e den som ska ha ansvar för chark å bröd måndagar tisdag å lite på onsdagarna

Men de kommer gå bra eftersom ja e ganska van på områdena i butiken

Svårast är att beställa hem lagom av allt 
Men man lär ju sig sv sina misstag sägs de ju å hon slutar ju inte jobba på krysset utan ansvarar för annat så då kan ja rådfråga lite:)

Men usch va fort tiden har gått
Ännu en mamma började jobba idag efter en något kortare period hemma å de e sjukt va denna tiden sprang iväg 

Denna veckan jobbar jag extra för att kunna gå bredvid å lära mig inför nästa Vecka då vårt nya schema startar 

Så varje fredag e ja ledig sen

Gött me 3 dagars ledigt när man har ledig helg me:)

Hoppas ja snabbt kommer in i rutiner å kan klämma in lite träning oxå
För just nu e de mycke som ska hinnas med efter jobbpassen

Både dagishämtningar å vidare till gympan på onsdag å efter dagis på torsdag smiter vi hem en snabbis för att byta till hockeyutrustning på Elias 

Kommer somna tidigt om kvällarna

:) imon sovmorgon eftersom ja börjar kl 12

Ska bli gött 

Efter jobbet idag fick de bli lite sällskapspel med Elias

Han e duktig på å fuska haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0