Vikten då da!

Ne några 70kg stod de inte på vågen utan en liten ökning från förra månaden på 1.2kg så 

MEN har under året gått ner 15.6kg och de e ja sjukt nöjd med 

Att ha gått upp endast 1.2kg under årets svårast månad(  när de bjuds på gräddiga jansons julbord med jobb å chokladaskar å pepparkaksbak) är inget direkt å gråta över

Trots att de blev en suck idag när siffrorna visades på vågen så känner ja men ändå glad över att känna mig "frisk" 

Jag har ett bättre tänk om mat och inte samma krav på mig själv 
Ger mej inte in i massa dieter igen och att misslyckas är inte hela världen

Men att ge upp är!!!

Så nu kör vi på som jag gjort med mat jag gillar å med träningen jag älskar så ska jag nog klara av 2016 utan massa hjärnspöken 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0