Dumma tankar

Ja nu e jag helt ur balans känner ja!

Jag grubblar e nervös å stressad å jag gör som vanligt så att jag försöker dämpa oron genom å äta!

Jag äter mycke (allt för mycke)
Väljer bara godis kakor glass skräpmat 

Ja de e sjukt hur man kan vända på bara några dagar!
En vecka e de ägg kvarg frukt grönt å massa diciplin 

Nu e de magvärk om nätterna 
Hjärtklappning och ett ansiktet fullt av finnar och en stor stor ångest 

Jag känner hur kroppen sväller och jag e inte alls nöjd över mitt beteende
Å hur dämpar man ångesten?
Jo, genom å äta!

Måste upp på banan igen!
Måste träna å ut å röra på mej!
Varit svårt å få till träningen pga mycke jobb å en dålig motivation för de finns alltid en kvart över någon gång på dagen

Jag måste ta mej igenom den sista arbetsveckan på jobbet för sen har jag inte alla frestelser runtomkring mig:-(

Vill hitta mig själv igen

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0