Oro stress nervositet

Ja min kropp skriker inombords

De e mycke nu i mitt liv!
Jag har mycke på jobbet nu me upplärning av sommarjobbare , upplärning för mig själv då ja ska jobba för Ronny nästa vecka å 3 veckor i juli/Augusti då han har semester 

Jag e nervös å osäker på allt som ska beställas å så men samtidigt vet jag att ja bara kan göra mitt bästa :/

En lapp satt på Elias dagis att de går magsjuka på avdelningen!

Pang sa de! Oron kom som en våg över mej! Tänk om Elias eller någon av oss andra blir sjuka? Då brukar de bli alla som drabbas å jag får ju inte jobba med färskvaror om jag har magsjuka i hemmet?? Ahh panik!

Bara be till högre makter att vi alla klarar oss!

Jag känner de e för mycke nu! Försöker hålla humöret uppe här hemma men de kräver sån energi med allt grubblande och stressen på jobbet gör mig helt slut!

Jag har tidig semester i år vilket inte alls e kul! Man går lixom hem i 3 veckor å försöker varva ner å återgår till kaos !

De mest intensiva veckorna är just 30-31 då det är vitserums marknad bla!

När jag inte har kontroll i vardagen och jag grunnar för mycke tappar jag motivationen till kost och  träningen hinna knappt med :/

Jag har länge nu varit i en svacka som jag redan nu märker att kroppen fått lida för!
Byxorna e tajtare magen större å jag börjar helt enkelt gå uppåt i vikt igen!

Jag måste hitta glädjen igen! 
Jag känner att jag lixom e på gränsen till att börja gråta varje gång nått går emot mig!

Jag vill känna glädje igen å känna att jag trivs med livet så där som ja brukade göra!

Just nu flyter livet på fast jag lixom inte hänger me för ja står i en bubbla av oro stress och nervositet 

Tur ja har mina fina barn som ger mej en hel del skratt och en Karl som försöker lugna mig å ger mej massa kärlek






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0