Arbetskompisar

Ikväll samlades vi nästan alla i Växjö
Några fattades tyvärr 

Vi åt god mat på båtsmannen och avslutade kvällen hemma hos Eva

Det va henne vi avtackade eller vad man ska säga! Hon flyttade till Växjö för snart 2 år sedan så hon har äntligen fått ett jobb i Växjö så vi ville ge henne en kväll me gänget 

Hade köpt henne en liten present oxå från oss alla

Måste verkligen säga att fläskfiléplankan va supergod där å alla gillade maten så verkligen något ja rekommenderar

Hemvägen va lite obehaglig eftersom jag haft linserna på mig hela dagen å de lätt torkar framåt kvällen så va de svårt å köra med alla dessa skyltar som bländar med mitt helljus å får ja möte blir de helt svart då ja bländar av!
Ser lixom dubbelt av skyltarna å varje lite lampa blir som en stjärna om ni hänger me hur ja menar!

Men hem kom ja å nu e ja trött å ska för första gången sova ensam i huset utan varken barn eller Daniel

Hoppas på sovmorgon så ja inte vaknar tidigt av mig själv haha

Natt natt







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0