Påsken å allt godis

Ja de e ju godiset helg

Å jag har ätit mer godis än jag åt hela förra året känns de som:-(

Min spärr är borta å motivationen som bortblåst

Jag har valt skräpet före de nyttiga å jag försöker intala mej själv att man faktiskt får göra de ibland utan att ge mej för mycke skuldkänslor å ångest


Ångesten får mig bara å må sämre å hur dämpar man ångesten? 
Jo med mer skräp

ikväll ska ja träna cirkelfys med min älskade snygga vackra syster å den däringa Goa lilla Lisa

Jag ska ta i så ja nästan spyr för att ge mej en liten käftsmäll å för att inse att detta beteende förstör allt jag kämpat för i över 1 1/2 år!

Ja ska ska kunna se mej själv i spegeln å va stolt igen

Blä för påskens alla frästelser 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0