Sjukstuga

Igår morgon insåg vi att Tuva spytt i sängen å va dålig i magen

Själv va ja me dålig i magen å va lite skakis å illamående från å till på jobbet 

Igår kväll började Elias spy å spytt ett flertal gånger i natt så vi har tvättstugan full av täcken lakan madrasser kuddar 

Knappt att han hade nått kvar å sova på

Daniel började oxå spy under natten å min mage e inte min vän

Mår sjukt illa av att höra å se andra spy me! Tuva är den piggaste men hon e fortfarande dålig å har spytt en gång!

Jag e så sjukt trött nu efter att varit uppe ett flertal gånger inatt å hjälpt Elias 

Å Tuva ville upp sttax efter 7 idag!
Nu e klockan 12 å jag känner huvudvärken kryper sig på!

Äckelsjuka försvinn från vårt hus
Låt min familj få vara glada å friska 

Blä!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0