Leona

Idag smet jag och barnen iväg på roadtrip ut till skogarna utanför tenhult där den söta lilla Leona å hennes mamma å pappa bor

Så litet hus men kändes så mycke större invändigt :) jättemysigt hade dom de å såklart e de mysigt me den söta lilla 6 veckors bäbisen Leona!

Elias å Tuva bråkade om vem som skulle hålla henne :)

Tuva inspekterade alla fingrar å fötter och klappade henne så fint på kinden!

Tänk va tiden gått fort! Känns som om de va igår Tuva va så liten! Samtidigt som de e mysigt me de små e jag glad den tiden är över för allt blir lite smidigare å man får en sån glädje nu när man kan prata me dom å leka på ett helt annat sätt!

Men glad att den tiden oxå funnits i mitt liv!
Kul att vi fick komma idag å mysa bäbis!


Nu ska ja snart lägga mej jämte min gosiga dotter å får väl se om de e hon eller ja som somnar först


Kommentarer
Postat av: Julia

Åååh så kul att ni ville komma hela vägen och hälsa på😃 och dina härliga barn var så bra med lillan ju😉

2016-11-11 @ 20:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0