Skitkropp

Helgen kändes ryggen helt ok!

Kanske något stel men hade ändå ställt in mig på ett pumpass i lugnt tempo å låga vikter 

Men på jobbet stod ja å hängde över en bänk å skrev en beställning då de kom en snabb strålande värk ner mot höftbenet

Så insåg att de kan va väldigt dumt å träna pump :/

Så stod å sopade gatan utanför staketet lite å valde å ta cykeln ner till Willys för å känna ifall ländryggen å rumpan å höfterna samarbetade lite iaf

De gick bra trots uppför å tungt motstånd

Men de värker å har sig hela dagarna åibland  kommer en liten ischias känning 

De e psykiskt påfrestande att inte kunna träna De pass ja vill

Ja vill köra skiten ur mig på combaten å pressa varje muskel in i de minsta på ett svettigt bodypumppass 

Jag har iaf haft 3 bra dagar när de
Gäller kosten 

Ja vill inte känna att detta ska förstöra mitt tankesätt å ja får helt enkelt vara glad att ja kan ta promenader å klarar av vardagen

En dag ska de bli bra! De har ja bestämt
Gäller å se positivt på de saker som ja faktiskt kan göra å vägen dit 

Nåja

Nu har gummistövlarna å mina nya sommarskor kommit som ja beställde från putfeetfirst.se

Gummistövlarna va stora som hus så de ska ja skicka tillbaka å byta
Men mina skor satt som askungens glassko!!!!

Fina va!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättesnygga👍🏻Kram Louise

2017-04-07 @ 21:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0