Skit me

Idag känner ja att ja vågar röra mig som normalt 


Ingen direkt känning i ryggen men en otroligt stel å öm kropp har ja haft 

Även en hals som börjat riva lite 

Så idag blev de ingen promenad som ja hade velat ta så umgåtts me barnen å älsklingen här hemma istället

Tvättat min bil å köpt fler trosor till Tuva som idag va blöjfri på dagis för första gången :)

Hon e så duktig min lilla tös 

Har tagit mej liten honungste ikväll å sorterat alla kort ja Framkallade 
De blir ett gäng :)

Så nu hoppas ja min hals blir bättre så ja Slipper feber å en omgång förkylning 

Hoppas ni andra njutit av denna "sommarvärmen" som varit nu ett par dagar 
För nu blir de kyligare tyvärr 

Natt natt på er 
Märks man varit uppe tidigare än vanligt idag 😒




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0