En dag på ALV och i södra vi

For iväg me familjen till Astrid Lindgrens värld 

Jag har inte varit där sen ja va liten så minns själv inget av de!

Elias å Daniel va för några år sedan me Min bror å hans tjejer men i år va de tuvas å min tur å få se de!

Så vackert å vilken tid å pengar de lagt på området! 
Mysigt å duktiga skådespelare :)

Lätt värt pengarna!
Tyvärr kom de lite regn men de gjorde inget 
Knappt nått folk så köer fanns de inga:)

Avslutade dagens utflykt i södra vi hos Rikard å hans familj!
Fixk följa me tjejerna till stallet å rida lite:)
Elias å jag red medans tuva va lite mer för å leka :)

Helt klart en bra dag!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0