Frustrerad

I tisdags kväll gick ja på både cx passet (coreträning) å tabatan!

Ja e så svag i ländryggen så cx borde hjälpa mej å bli starkare 

Efter duschen så skulle ja ta på mig kläderna å när ja böjjer mej ner så strålar de till i ländryggen å de strålar ner i bäckenet å enda fram till magen från båda sidor 

Ja började stöttlipa! 
Jag tränar för å få en stark rygg å core men ändå skiter de sig

Tog en lugn promenad igår på morgonen å känner mej även idag stel å öm å har vissa rörelser där de ilar till lite!
Men en tid hos kiropraktorn e bokad på måndag så får vi se om de e nått som hamnade i kläm 

Tror hela mitt bäcken e snett me:/

Vill va frisk  å kunna ta men egenom mina älskade träningspass Å promenader 

Nåja! De har iaf gått bra idag på jobbet trots massa utlämningar med mat inför examen å studenter 

tuva har idag gått sista dagen på dagis å
Elias har bara någon timma kvar i kyrkan imon innan sommarlov som ska vara 10 veckor 

Daniel ska va föräldraledig så dessa barn kommer få njuta massa :)

Själv jobbar ja 5 veckor till så får väl se om de blir någon sommar kvar i augusti 

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0