Morgonpromenad bland frosten

Idag vaknade vi till solens strålar å ett frostigt bäckseda! Efter frukost smet tuva å jag ut på en promenad å hon tog kickboken

Så vackert de e ute i naturen!
Jag ser en helt annan bild av naturen sedan jsg började fotografera! De e magiskt å ibland är även en buske vacker som tappat Löven eller en äng full av överblommade blommor 

Idag smet vi ner på stigen längst ån där vi brukar gå över bron å hittade en magisk plats så vacker att jag bad tuva sätta sig där på stenarna å fotografera lite :) 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu har ja jobbar 5 av mina 8 timmar! 
De bjuds på smörgåstårta på jobbet så smaskar för fullt 

Hoppas ni andra har en bra lördag å ut å njut i höstens kyla!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0