Dåligt med uppdatering

Blir sällan inlägg här längre!

Satsar mer på instagram å Facebook men kul att se att ni forfarande läser min blogg

Livet går fort fram och semestern å sommaren e snsrt över 

Tuva har fyllt 5 år
Och idag började Elias 3:an

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Nu börjar rutinerna komma igång igen å de måste även min träning och motion 

Dock har kroppen inte varit min bästa vän senaste tiden å lagt 1500kr på  2 naprapat besök som egentligen inte gjort mej bättre utan mer fått de bekräftat 

Just nu lider jag av inflammation i underarmarna å känner en hopplöshet 

Hur ska jag lyckas komma igång med hälsosam mat å motivation att motionera mer om jag inte får känna de där endorfinerna som min combat å pump ger mej?

Jag e glad att jag iaf kan ta promenader och ska försöka få in fler nu när skolan börjat igen 

Nåja nog om de tråkiga 

Har så sjukt mycke kul framöver!
Kräftskiva med fina vänner 
Dolly style med tuva på tisdag
Liseberghelg i september 
Bröllopsfotografering 21 september 
Bröllops workshop i oktober 
Brynolf och Ljung med Elias i Eksjö 
Fester med jobbet å kollega
Spabesök med syrran 

Ja ni hör ju hur mycke kul, i år ska jag oxå försöka kämpa mej egendom dessa resor utan oro över magsjuka! 
Jag vill se fram emot resorna å inte känna panik när de kommer närmar!

Hej sväjs
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0