Izabella & Joakim

Min första heldagsfotografering av bröllop ägde rum i helgen

Kl 7 startades dagen med förberedelser och frisyrfix för både brud å tärnor 

First look å fotografering av alla tärnor å bestmans innan vigseln kl 14! 
Festen avslutade jag efter valsen kl 12 på natten och va då trött kan jag lova! 

Har idsg skickat iväg en fotobok på beställning åt brudparet som ja hoppas ska göra dom glada

Fick en hel del bilder att gå egendom och några lärdomar har jag fått och fina minnen och är så tacksam att jag fick uppleva denna dagen tillsammans med detta vackra kärlekspar 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0