Proteinbollar

 

Så himla goda att ja skulle kunna äta upp dom alla på en å samma gång

 

Recept

4 dl havregryn
1 dl protein choklad (ja hade vassle)
40 g smör
75 g kesella
3 msk kaffe
ca 1 dl sötningstö
rulla dom i kokos

Enligt receptet ja hittade behövdes bara 2 dl havregryn men ja hade i 4 för annars blev de bara en smet

 

Köpte de nya sötningsmedlet ica kommit med

Kanonbra juh.. Inte en enda kalori i detta
kommer använda detta framöver istället för vanligt socker

 

Det blev ca 12 bollar av detta receptet.. gör dubbel sats å frys in för ja lovar du vill ha fler:)

 

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: FruNeroLindström

Först och främst mysig blogg.

Känner inte dig men tror jag känner igen "ansiktet" från gymnasiet, och fråga mig inte hur jag hitta hit. Amnings-surf mitt i natten :p

Tack för detta spännande recept, det ska verkligen testas.

2012-03-01 @ 01:06:05
URL: http://Frunerolindstrom.blogspot.com
Postat av: Carro

Åhh, det där måste jag testa! :)

2012-03-01 @ 11:33:23
URL: http://carrostraning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0