I did it again!

Men idag visade appen att rundan va ca 100m kortare.. ja kanske har sprungit slalom eller nått i måndags haha
tog iaf samma runda.. när ja va i skånebacken så kom skosnöret.. men inte fan tänkte ja stanna.. ne försökte å inte tänka alls på de å tog större steg..

En sak har ja redan insett.. att springa på sommaren måste va riktigt jobbigt.. hade solen i ansikter mer än halva vägen.. å fy fan va de blev varmt..

Men nöjd e ja iaf idag oxå:)


 

i eftermiddag blir de växjö med elias å madde..

ska shoppa loss.. se om new yorker har något bra å erbjuda mig idag..:)


Kommentarer
Postat av: Vera

det finns väl bra och dåliga sidor med alla jobb ! Det heter ju kompensationstimmar och dom har jag ju faktiskt jobbat mig till ;) Men ja, jag mår bättre nu. Kram

2012-03-21 @ 15:23:32
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0