Running!

Fan de trodde ja aldrig om mig själv..
hade juh då planerat in en löprunda idag.. just för å testa hur långt ja orkade..
att vakna till snöstorm va inte direkt tanken..
så först försvann den tanken men så fort solen visade sig va de bara på med skorna å appen å sen ut å springa..
hade målet att springa fram till golfbanan nere i östanå å stanna appen för å se hur långt ja kom..
MEN just där känner ja mej ändå pigg på å fortsätta fram till uppförsbackarna började..

Huvudet sa mitt i backen
" STANNA INTE SANDRA. DE SKA VA JOBBIGT Å SPRINGA ANNARS KAN DE INTE KALLAS TRÄNING"
å väl uppe från backarna inser ja att ja har knappt 1 km nedförsbacke kvar hem..
Där kunde ja juh inte ge upp.. även om de gjorde ont i lungan å kände av en sten i skon som nu gett mej en liten vattenblåsa kom ja hela vägen hem..

Herregud vilken kondition ja har egentligen..

Så min första runda blev på 6.88 km å den sprang ja på 36.25 minuter..

ja e stolt:)

Nu har ja ett mål iaf.. nästa gång ska de gå fortare:)


Kommentarer
Postat av: Carro

GALET BRA! :D

2012-03-19 @ 11:49:49
URL: http://carrostraning.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag hade dött redan utanför vid vägen:D

Måste oxå testa på det där med o springa.. :)

2012-03-19 @ 12:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0