Spinning

55 minuter med svett å flåsande å en ständigt kollande på klockan!

De e såååå tråkigt jämfört med ett danspass zumba, eller ett hoppade steppass eller ett jävla ös med combat!!

Men idag tänkte ja att ja skulle svettas mer än ja gör på zumbapasset så de fick bli så här!

Nu ska de förbrännas så mycke de bara går!

Maten idag har varit bra tycker ja! Lite kolhydrater å mycke protein!

Som de ska va helt enkelt! Brukar alltid gå bra första dagarna i veckan å sen kommer de förbannade suger! Men!!

Ja ser inte samma snygga å "fasta" kropp ja hade i juli efter fitnessfighten
De e som apelsinhud överallt eller mer eller mindre en mosad :(

Ja har fått sämre syn å tror en hel del ligger i mina frosseridagar med mer eller mindre bara socker
Vägrar ge mig själv diabetes!!!

Vet så väl att man kan få de om man äter allt för mycke socker å vissa dagar har ja känt mig skakig då ja inte ätit på länge å så men har juh testat mig å då har se varit bra värden så de e dags å ta sig i kragen nu!

Vill tacka dig Emmelie för de fina kommentarsinlägget du skrev i förra inlägget! De värmer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0