Stepen avklarad

Vi va nog 7 ikväll! Brukar egentligen gå på passet som e kl 19 men idag ville ja träna med syster:)

Skönt som tusan å kul e de me!
Märkligt me tvillingarna jennerstrand haha vi gjorde fel på samma ställe varje gång haha

Nu har ja duschat å sambon dragit till jobbet! Stackarn e orolig idag! Han fick höra att de e dags för varsel igen på sapa! Fuck me!!!

Men håll tummarna nu!

Jo har en lite rebus!

Jag hade mina snobbenstrumpor på mig idag! Märkligt nog satt figuren på samma sida av fötterna! Alltså båda va på västra sidan

Hur kunde de nu bli så? Har endast ett par sobbisar:)

Någon som kan lista ut felet?

Nu njuta av en god räk å kräftstjärtsallad med roccula ägg gurka majs å rödlök, feta å pasta!
Kryddat med citronpeppar! De e gött på sallader

Hoppas ni andra har haft de bra

Kram


Kommentarer
Postat av: Pila

haha ja lite kusligt, men vi borde vant oss vid detta laget att shit happends, at the same time;)
Kul att du va me, du taggade mig ska du veta..:) <3

2012-11-20 @ 22:21:33
Postat av: Hanne

Hade du fått på dej en strumpa upponer? ;)
Jag tkr ettan va snyggast, har liknande sj :))
va kul att dina vänner fått en son!
De måste va de absolut värsta som finns att förlora ett barn.. :( :( så skönt att höra att de gick bra nu!

2012-11-25 @ 17:17:53
URL: http://villatretton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0