Svag t 1000

herregud så svag ja blivit i coremusklerna sen ja slutade med cx´n
idag va ja på zumban å cx efteråt.. gillar den kombon då ja e uppvärmd för å kunna ställa mig i planka å allt de där som cx handlar om.. men fy... kan knappt klara en halv minut i planka å rumpövningarna görs i en position min rygg inte pallade alls.. nästan kramp..

men men ska försöka lägga in lite hemmaträning nu när han sover eller ha med elias för han älskar å leka med mitt gummiband haha..

skrev faktiskt upp mig på spinning nästa måndag istället.. e de nått som förbränner så e de juh de för där e de högre puls än zumban..
ja måste få bort gravidmagen nu asså.. usch.. fått 2 förfrågningar nu de senaste om ja e gravid så ne..de e fan dags å göra nått drastiskt..

Får väl se om ja ens kan skratta imon med träningsvärken ja lär ha i magen:)

idag har ja även tagit å gjort julkort på elias.. de e då inte lätt gott folk..
Men ja e helt klart nöjd..

Asså e de nån som missat att ja älskar min son å tycker han e den sötaste varelsen på jorden?


Kommentarer
Postat av: Cicci

Naaaw, han är GRYMT söt! <3

2012-11-14 @ 21:14:17
URL: http://tionolletttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0