Bodystepen e igång

Ikväll va de äntligen dags för step igen! de va ett nytt pass så alla va juh nybörjare

Gick bättre än ja hade förväntat mig! Lite kondition finns allt kvar!
Men de e då inte samma spegelbild jag såg men den motiverar mer nu än den gör mig sårad!

Jag har juh bara mig själv å skylla så bara jag som kan förändra de hela :)

Ja har kunnat tidigare å ja ska då allt visa er att de går igen:)

-23kg under 2011 så
Ska väl ca 10 va enkelt?

Bra jobbar ikväll Lisa å pila!
Nu har ja duschat å de har ätits god kycklingsallad ala ica krysset å knäckebröd :)
Dessa e såååå goda!
De finns i Norge! Lite tunnare än de som finns i Sverige å större:)


Kommentarer
Postat av: Pila

Tack detsamma:)
Det gick ju bra det där:)

2013-08-21 @ 08:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0