Usch tvi å blä

De går till en gräns!
Å när fan ska gränsjäveln dyka upp?

Efter ff måndagen lyckades ja juh gå ner 2,5 kg till:) sååå nöjd över min kropp

Sen
-PANG

Frosseri - skräpmat - ingen träning
-inga promenader -glassar -godis -kakor
Så ska ja va ärlig har ja knappt varit riktigt riktigt hungrig på hela semestern!

Har däremot varit över mätt!!

Resultatet av detta?!

En stor hängande mage
Bredare röv
Plufsiga armar
Kort stubin (sockernivån åker berg&dalbana)
Fet hy

Största av allt. ÅNGEST

Varje fin människa som går förbi
Varje bild jag ser på mig själv
Varje spegelbild
Varje träningspass jag valde å inte gå på

Jag vill inte va i min egna kropp!

Så vem kan förändra den??
Jo
JAG!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0