Step is the shit...

Puls upp
Puls ner
Benen värker
Puls upp
Puls ner
Lite armar å så dessa speedsteplåtar i slutet:)

I like!!!

En kär vän till mig försöker klara av å göra chins!
Testade de efter passet då kroppen va riktigt genomkörd
De har en maskin på gymet där man står på en pedal som ger hjälp

Där hade jag idag den på nr 10 (motsvarar 23.5kg)
Å de gick bra 3 stycken iaf:) haha

Men gud va man känner av de i hela magen å ryggen å armarna!

Så fortsätta med de ska ja nog:)

Vore kul å klara av de utan vikthjälp men de lär dröja

Nu njuta av kvällen! Imon e man ledig å de e äntligen dags för gympa för elias:)

Kommentarer
Postat av: Vera

Kul att du också vill testa på chins !!
Visst är det sjukt svårt?!
Dom säger dock att när man väl har klarat en så är det ganska "lätt" att lära sig göra fler, får väl se om tålamodet håller ;)

2013-01-16 @ 06:29:29
URL: http://ecat-carpediem.blogspot.com
Postat av: Pila

Jag tror att det där men chins kommer gå galant för er snart..
Jag ska ge mig på ett försök när jag är pigg..
Kommer väl hänga där som en dö fisk..
haha..
Keep working flickor...

2013-01-16 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0