Vilket ös

Sån grym känsla i kroppen när man bara matar slag å hoppar å sparkar på combaten ikväll

Jag körde nog mitt bästa å hårdaste pass ikväll sedan ja började efter graviditeten 

De va skönt å känna att kroppen e pågång å sammarbeta igen
Någon känning fick ja i svanken men när ja sen bytte ut crossjax till benböj så släppte de å ja kunde få ett extremt bra avslut

Känslan när man bara hoppar å hoppar å flåsar å flåsar men sedan kommer ner i puls direkt efter att låten slutat känns juh hur bra som helst 
De betyder juh att ja snabbt fått tebax min kondition igen 

Ja e iaf sjukt nöjd över min prestation i kvällens pass å ja längtar efter nästa gång

Ska ge mej på ett bodypump på tisdag tänkte ja så får vi se hur svanken klarar de denna gången!

Gick juh på ett lunchpass efter bara 8 veckor å då va kroppen inte i så pass bra skick att den orkade med alla lyft

Nu e juh Tuva snart 4
Månader så kanske kan få till ett helt pass med lätta vikter utan å få ont iaf

Vill juh forma kroppen oxå å inte bara gå ner i vikt
Kommer juh självklart få en slapp mage å kanske tom lite häng på den men vet ni??? Denna kroppen har burit å fött 2!!! Barn så den får se ut så:)

Hoppas ni andra haft en bra dag
Närmar sig helg igen 
Då blir de ännu ett kalas för Elias
Denna gången med släkten 

Hare bra 💋


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0