Linjediagram

Satt i eftermiddag å gjorde ett diagram på min viktminskning / ökning under de 3 senaste åren! Har under 4 års tid vägt mig varje ny månad för att peppa mig själv å samtidigt ha detta å gå tebax till

De har gått lite upp å ner med bla 2 fitnessfight-månader å toppen i slutet är min sista graviditet med Tuva 

Lite kul å se det så här istället för bara siffror 


Ikväll va jag med Lisa på föreläsning om hälsa med Tobias h Jonasson ute i Solberga 

Bra föredrag men de mesta visste ja redan sedan innan men de e alltid bra å få de uppdaterat å samtidigt få mer motivation

De bjöd på fika å man fick bla smaka en energiboll som va supergod (inte bra för Mina stackars blåsor) 
De innehöll massa lime :)

Recept ska ja ta fram!

Mums!

Hoppas ni andra haft en bra dag i sketvädret
Hoppas på finare väder imon då de ska bli morgonpromenad å en timma i skogen med Elias på eftermiddagen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0