Combat & cx

Ja jisses vad slut kroppen e efter dessa båda passen

Inser mer å mer att utan en stark core kommer min rygg en vacker dag skrika att jag varit dum som aldrig tog tag i de

Så nu ska ja göra de

Först ett härligt pass combat 
Gillar detta passet me så go å peppande musik 
Efter de snabba låtarna kör man en maglåt å redan där skrek magen å brände I musklerna

Efteråt kördes ett cx pass å där snackar vi dåliga muskler 
Sjukt svag i ländryggen å jag orkar knappt hålla uppe båda armarna en längre stund

Nåja de kommer bli bättre för varje pass jag går på å jag fick tips på bra övning för övre delen av ryggen med hjälp av cxbandet

Lär ha träningsvärk som heter duga i övermon 

(Stavas de verkligen så?) sjukt fult ord haha

Annars har dagen varit bra

Lite handling å slängde skräp på förmiddagen å sen vidare upp till Py för lite kaffe å babbel

Hem å lagade mat å sen ut på trädgården me barnen å lekte lite

När Daniel kom hem från jobbet smet jag å Elias ut i skogen för å leta svamp
Hittade svampar men dock inga kantareller då korgen va lika tom när vi kom hem som när vi åkte

Elias frågade om vi va vilse säkert 10 gånger å han ville gärna gå tätt intill men han hade mycke å titta på å babbla om



Kollade på strutsar när vi åkte hemåt oxå

Haha vilka märkliga djur

Nu sova imon väntas morgonpromenad me några flickor å Elias ska till dagis

Natt natt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0