Skrytbilder

Idag efter lunchpasset bad jag syrran fota mig lite

Vill gärna se hur ryggen ser ut å de e svårt å se själv såklart 

Å jag e så grymt stolt över mig själv å börjar faktiskt gilla min egna kropp igen!

Då jag i januari vägde 17 kg mer än idag kan jag inte annat än känna att de e ok å skryta med dessa bilder 






Nu vill ja få bort fettet på magen så de slipper se ut som 2 extra pattar mitt på magen plus att låren ska trimmas lite! 

Bara kämpa vidare 👍🏻💪🏻

Nu har ja fått skryta lite så hoppas ni står ut:)

Kommentarer
Postat av: Pila

Du har all rätt att skryta..!
Du är grym syrran!!
Klapp klapp klapp..<3

2015-12-10 @ 17:16:31
Postat av: Malin

Duktig du är! Heja dig. Kram

2015-12-10 @ 19:38:42
Postat av: Anonym

Så jävla duktig du är. Bra kämpat 👍// Emmelie Gustafsson ♡ : )

2015-12-11 @ 00:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0