Sjukt nöjd

Idag e ja sjukt nöjd över mitt pumppass ikväll
Kroppen skriker just nu å jag börjar se en piggare å gladare Sandra i spegeln 

Jag mår mycke bättre i både kropp å knopp än jag gjort på väldigt länge å jag vet de beror på att jag äter mindre skräp vilket gör mej både piggare men oxå mindre Deppig då jag ofta hamnat i djupa svackor med kosten 

Nu e kylen full av grönsaker å
Frukt å kvarg å keso igen å ja tänker nu mer på vad ja äter vilket jag hoppas snart ska visa sig på siffrorna på vågen oxå 

Nu ska ja försöka sova men har 2 barn som sover oroligt  just nu å en sambo som jobbar natt så håll tummarna nu för att både barn å jag ska få slumra in snart 

Tack för idag sis! Imon kör på igen💪❤️

Kommentarer
Postat av: Pila

Du är grym, o tack för att du fick mig att slänga på de där extra kilona😊 ja imorgon är det äntligen dags.. Håller tummarna för en bra natt!!!

2015-01-07 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0