Topp i topp topp

Just nu känner ja mig lycklig glad lugn inte alls så lättirriterad å sjukt nöjd över att min spegelbild börjar bli en bra bild

Jag äter mer hälsosamt än tidigare och jag har gått på ca 9 träningspass denna månaden å gjort mina squats som månadens utmaning har varit
Idag gjordes 225 stycken å måste säga
 att mina lår får sig en omgång då


Ser en stor skillnad på min överkropp och Min rumpa å lår 
Magen hänger fortfarande men den skiter ja i (just nu)
Nu e fokus på viktminskning å sen får ja försöka tajta till kroppen

Ska försöka hålla mig till minst 1 pumppass å 1 combatpass i veckan 
De e bra för ryggen med combaten å konditionen blir bättre samtidigt som musklerna ger en fastare kropp och även ökad förbränning 

Kvällens combat va bara för bra!!! Orken fanns där å glädjen e alltid där:)
de som va svårast ikväll va å hålla igång andningen på rätt sätt haha
Men ja e sjukt nöjd över kvällens pass å pila å jag å våran combatkompis körde som satan sista låten 

Hon sa så snällt idag att hon saknat oss i torsdags å att hon inte har samma energi som när vi e me

Hur glad blir man inte då?

Nu sova lite å imon blir en dag me promenad å squats såklart :)

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0