Så trött på mej själv

En stunden går de gallant med kosten

Sen stupar allt

Kan ärligt säga att ja inte känt hunger på hela helgen
De har varit kakor godis tårta mat (onyttig mat) 
skräp helt enkelt

Jag har somnat med en magvärk och vaknat med en!

Jag har varit uppsvälld och öm i hela kroppen

Jag har alltså hamnat i en djup djup svacka!
Jag äter för å äta lixom inte för ja e sugen
För ja e så mätt att jag inte ens förstår att maten stannar kvar i magen 

Invägning igen onsdag 
(Väger mej varje ny månad)
Och jag vill bara få en sån käftsmäll att ja ska ska komma upp på banan igen

Idag skulle ja gå på cirkelfys men va så få uppskrivna att de trodde de skulle ställas in

Morsdag firades nog runtom ikväll

Men va bara tvungen å göra nått för å få liten gnutta motivation igen

De blev ca 1 timmas cykeltur å 2 mil

Så sjukt skönt ute ikväll å alla dofterna fick mig å le ibland!
Spanade lite i trädgårdarna ja körde förbi å insåg att de fanns så många möjligheter och sorters blommor ja inte ens visste fanns!! 

Sjukt fina buskar å blommor:)

Kvällen avslutades med äggröra och knäckebröd

Imon e de ny vecka fylld med jobb och trevligheter :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0