Så himla trött ja blir

Hela semestern har varit kaos i matväg 
Inga nyttigare val direkt å mängder av alkohol å skräpmat

Hur klara ni andra er ute på resorna när de gäller nyttig mat?
Finns ju mest snabbmat å ohälsosamma val?
Jag e så säkert på att mina byxor på jobbet kommer va Små nästa måndag så vardagen drar igång!

Ett träningspass under hela sommaren
Kanske 2!!!! Promenader på 3 veckor å en bestigning till predikstolen 

Hallå!! Så dåligt de e!
Ja längtar tills ja kommer igång me träning igen (om bäckenet e vän med mig) 
Å kosten mååååste ja ta tag i!
Ordentligt
Vågen skriker höga siffror som inte e ok för mig!

Ja har ett långsiktigt mål på å gå ner 20 kilo 
Å jag har lyckats me de på 1 år hela 2 gånger tidigare så varför ska ja inte lyckas igen?

Jaja de e svårt å komma igång å hitta motivation när semestern e här! En dag ska ja stå där vacker å nöjd igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0